2024

BMW R 1300 GS

Trophy, Nähtävillä nyt liikkeessämme!
Tyyppi Moottoripyörä Enduro/Cross/All road/Off road
Kuutiotilavuus 1 300 ccm
Pirkkala
33 927 €
+ toimituskulut 600 €.
tai esim. 587,15 € / kk
Ajoneuvon hinta vakiovarustein, sisältäen mahdollisen autoveron.
Avaa rahoituslaskuri
esim. 587,15 € / kk

Myyjämme auttavat mielellään tarpeisiisi räätälöidyn rahoitusratkaisun rakentamisessa. Rahoitus vaatii erillisen luottopäätöksen sekä kasko- ja liikennevakuutuksen ottamisen.

Esimerkkilaskelma on suuntaa antava arvio. Hinta 34527 € , Käsiraha 6 905 €, kuukausierä 587,15 €, luoton määrä yht. 27 917 (sis. perustamismaksu 190 € ). Kuukausierä sisältää koron 8.9 %, perustamismaksun 295 € ja käsittelykulu 9 €/kk. Luottokustannukset yhteensä 6 772,33 € ja todellinen luottohinta 35 228,93 €. Ota yhteyttä Biketeamille, niin laskemme sinulle tarkan rahoitustarjouksen.



  • Tuotekuvaus

Tämä yksilö nyt nähtävillä Tampereen liikkeessämme ja uuden R 1300 GS:n ennakkotilaus pyörille on alkanut!

Täysin uusi iso GS

Uusi R 1300 GS vie GS-mallien ominaisuudet ja monipuolisuuden uusin ulottuvuuksiin. Samalla uusi R 1300 GS kääntää trendin jatkuvasti suuremmaksi ja painavammaksi kasvavista pyöristä. Uusi R 1300 GS on kevyempi, solakampi ja ketterämpi ja kuitenkin tehokkaampi, vääntävämpi ja suorituskykyisempi. Lisäksi uusi GS on entistäkin monipuolisemmin räätälöitävissä juuri sinun tarpeisiisi ja seikkailuihisi.

Kevyttä käsiteltävyyttä

Vain 237 kg massa ajovalmiina, täysin uudenlainen runkorakenne monocoque-takarungolla sekä täysin uusi EVO telelever ja EVO Paralever -jousitus tekevät pyörän käsiteltävyydestä kevyempää ja tarkempaa, sekä vaivattomampaa kuin koskaan aiemmin. Kevyt teräksestä valmistettu on kompakti. Uudenlainen alumiinista valettu mocoque-takarunko yhdistää jäykän rakenteen kevyeen painoon, mutta suureen kuormankantokykyyn. Uudelleensuunniteltu EVO Telelever -etujousitus yhdessä EVO Paralever -takajousituksen ja kardaanivedon kanssa tarjoavat BMW Telelever -jousituksen tutun vakauden ja kuormankantokyvyn, mutta luovat entistä tarkemman ajotuntuman.

Tehdasoptiona saatava DSA (Dynamic Suspension Adjustment) -semiaktiivinen jousitus vie sähkösäätöisen jousituksen aivan uudelle tasolle. Aiempia järjestelmiä nopeampi ja laajempi semiaktiivinen vaimennuksen säätö yhdistyy nyt dynaamisen jousivakion säätöön, jolloin alusta on aina parhaimmillaan tilanteessa kuin tilanteessa. Uusi adaptiivinen korkeuden säätö (Adaptive Vehicle Height Control) mahdollistaa pyörän korkeuden säädön joko automaattisesti tai ohjaustangosta valitsemalla. Automaattiasetuksella pyörä laskee ennen pysähtymistä korkeutta 30 mm vain puolessatoista sekunnissa. Liikkeellelähdön jälkeen korkeus palautuu normaaliksi kolmessa sekunnissa, jolloin pyörän jousituksen suorituskyvystä ei tarvitse tinkiä, vaikka kuljettaja kaipaisikin mukavampaa ulottuvuutta maahan.

Voimakkain Boxer

Uusi 1300 kuutoinen boxer-moottori on kompaktimpi, mutta tehokkaampi ja voimakkaampi kuin edeltäjänsä. 145 hevosvoimaa ja huima 149 Nm vääntö tekevät moottorista luokkansa voimakkaimman. Uusi moottori tuottaa edeltävää 1250-mallia enemmän vääntöä läpi koko kierrosalueen ja muuttuvien ShiftCam-venttiilinajoitusten ja kehittyneen moottorinohjausjärjestelmän ansiosta moottorin voima on helposti annosteltavissa jokaisessa ajotilanteessa, maastossa kuin maastossa.

Matrix LED -ajovalo

Uusi kompakti ja innovatiivinen Matrix LED -ajovalo antaa uudelle R 1300 GS -mallille uuden ilmeen. LED Matrix -teknologia on mahdollistanut tehokkaan lyhyen ja pitkän ajovalon sekä DRL-päiväajovalon yhdistämisen erittäin pieneen valoyksikköön. Ajovalo Pro -tehdasoptio lisää LED-yksiköiden määrää entisestään ja kykenee toimivaan adaptiivisesti ja ajotilanteisiin sekä kallistuksiin mukautuen. R 1300 GS -mallin LED-vilkut on integroitu edessä käsisuojiin. Tosin riskialttiimpia maastoajoja silmällä pitäen, Enduro Pro -paketin mukana on saatavana myös perinteiset sirot etuvilkut.

Riding Assistant – Tutkaohjattua teknologiaa

Tehdasoptiona saatava Riding Asisstant R 1250 RT -mallista tutun tutkaohjatun ACC-vakionopeudensäätimen myös GS-malliin. ACC-seuraa jatkuvasti liikennettä ja ajotilannetta ja säätää ajonopeutta tilanteeseen sopivaksi, tarvittaessa jopa jarruttaen pyörää. Uusi FCW-törmäysvaroitin seuraa jatkuvasti edessä olevaa liikennettä ja tarvittaessa tunnistaa mahdollisen törmäyksen varoittaen kuljettajaa ja valmistaen pyörän jarrujärjestelmän hätäjarrutukseen. SWW-kuolleen kulman varoitin seuraa takaa tulevaa liikennettä ja varoittaa kuljettajaa mahdollisesti kuolleeseen kulmaan huomaamatta jääneestä ajoneuvosta peiliin sijoitetulla merkkivalolla.

Tässä pyörässä varusteina:

GS Trophy väritys:

– Racing Blue Metallic -väritys
– Sport-tuulisuoja
– Sport-matkustajan istuin
– Sport-matkustajan kahvat
– Sport-matkustajan jalkatapit
– Mustat pinnavanteet
– Jäähdyttimien suojat

Dynamic -paketti:

– DSA – jousitus (Semiaktiivinen ja sähkösäätöinen, jatkuvasti ajotilannetta seuraava jousitus.)
– Vaihdeavustin Pro
– Ajotilamoodi Pro

Lisäksi tähän pyörään valittu yksittäisinä tehdaslisävarusteina:

– Ajovalo Pro (Ajotilanteeseen ja kallistukseen mukautuva adaptiivinen LED Matrix -ajovalo)
– Navigaattorivalmius
– Varashälytin
– Penkinlämmitin

Ja vielä meidän toimesta varusteltu seuraavilla osilla

– Touratech ZEGA Evo 38 litraiset alumiinilaukut ja laukkujen telineet.
– Touratech kaatumaraudat
– Touratech sivujalan levike
– BMW Connected ride cradle puhelinteline

Tarjouspyyntö

Varaa koeajo

"*" näyttää pakolliset kentät

Perustiedot

Nimi*

Lisätiedot

PP dot KK dot VVVV