BMW R 1300 GS
Adventure / Ennakkomyynti käynnissä!Myyjämme auttavat mielellään tarpeisiisi räätälöidyn rahoitusratkaisun rakentamisessa. Rahoitus vaatii erillisen luottopäätöksen sekä kasko- ja liikennevakuutuksen ottamisen.
Esimerkkilaskelma on suuntaa antava arvio. Hinta 30300 € , Käsiraha 6 060 €, kuukausierä 517,12 €, luoton määrä yht. 24 535 (sis. perustamismaksu 190 € ). Kuukausierä sisältää koron 8.9 %, perustamismaksun 295 € ja käsittelykulu 9 €/kk. Luottokustannukset yhteensä 5 951,98 € ja todellinen luottohinta 31 026,98 €. Ota yhteyttä Biketeamille, niin laskemme sinulle tarkan rahoitustarjouksen.
- Tuotekuvaus
Uusi Adventure saapuu!
Ennakkomyynti käynnissä nyt
Isojen Adventure-pyörien kuningas, Boxer-moottorinen Adventure on hypännyt uuteen sukupolveen.
Kytkimellä vai ilman? Automated Shift Assistant ASA saatavilla
Haluatko Adventuren perinteisesti kytkinvivulla vai täysin automatisoituna. Kun varustat pyörän tehdasoptiona saatavalla Automated Shift Assistant (ASA) -optiolla, pyörä hoitaa kytkimen käytön ja halutessasi myös vaihteenvaihdon täysin automaattisesti. ASA:lla varustetulla pyörässä on vaihdepoljin, mutta kytkinvipu puuttuu täysin. Ohjaustangon napista voit valita haluatko vaihtaa vaihdetta itse vaihdepolkimella vai antaa pyörän hoitaa kaiken. Kytkimen käytön pyörä hoitaa tarkasti ja vaivattomasti.
Sinulle sopiva korkeus
DSA-jousitus vakiona
R 1300 GS Adventure on jo vakiona varustettu uusimman sukupolven semiaktiivisella DSA-jousituksella. Perinteiseen malliin, vakiojousituksella pyörässä on pitkät joustovarat ja hyvä maavara, säädettävän istuinkorkeuden ollessa 870/890 mm.
Adaptiivinen korkeudensäätö – helppo ulottuvuus maahan ilman kompromisseja jousitukseen
Tehdasoptiona saatava adaptiivinen korkeudensäätö laskee pyörää pysähdyttäessä 30 mm, jolloin istuinkorkeus on 840/860 mm. Automaattiasetuksella, nopeuden noustessa yli 50 km/h, pyörä nousee normaaliin korkeuteen. Nopeuden laskeissa alle 25 km/h, pyörä laskee 30 mm 1,5 sekunnissa. Enduro ja Enduro Pro -moodeilla, voit valita onko pyörä alhaalla vai ylhäällä. Keskituelle nostettaessa Adaptiivinen korkeudensäätö nostaa pyörän yläasentoon, helpottaen keskituelle asettamista.
Comfort Adaptiivinen korkeudensäätö – Jopa 800 mm istuinkorkeus
Comfort Adaptiivinen korkeudensäätö -tehdasoption yhteydessä jousitus on joustovaroiltaan 20 mm matalampi, jonka lisäksi pyörä laskee pysähdyttäessä korkeutta 30 mm. Istuinkorkeus on tällöin vakiosatulallakin maltillinen 820/840 mm. Matalalla satulalla istuinkorkeus laskee vielä 20 mm (800 mm). Pienikokoisempi kuljettaja voi varustaa pyörän myös Comfort-ohjaustangolla, joka tuo tankoa lähemmäs kuljettajaa, parantaen ergonomiaa.
Mahtava matkamukavuus ja iso tankki
Iso 30 litran polttoainetankki luo pitkän rangen lisäksi mahtavan katesuojan reissun päällä. Yhdessä tehdasoptiona saatavan sähkösäätöisen tuulisuojan kanssa, matkantekosi on mukavampaa kuin ikinä. Kelissä kuin kelissä.
Voimakas boxer-moottori ja kevyt käsiteltävyys
Uusimman sukupolven 145 hevosvoimainen boxer-moottori kehittää mahtavan 149 Nm maksimiväännön, joka ShiftCam-venttiiliohjauksen ansiosta tulee äärimmäisen laajalla kierrosalueella. Myös pyörän runko- ja jousitusrakenteet ovat menneet täysin uusiksi. Uusi EVO Telelever -etujousitus, prässätty teräsrunko ja alumiininen takarunko mahdolistavat pyörän painopisteen optimoinnin, tehden uudesta Adventure-mallista entistäkin kevyemmän käsiteltävän.
(huom. hinta 29 700€ on tehtaan vakiovarusteilla)
Tarjouspyyntö
Varaa koeajo
"*" näyttää pakolliset kentät