2024

BMW F 900 GS

Tyyppi Moottoripyörä Enduro/Cross/All road/Off road
Kuutiotilavuus 900 ccm
Raisio
19 755 €
+ toimituskulut 600 €.
tai esim. 352,35 € / kk
Ajoneuvon hinta vakiovarustein, sisältäen mahdollisen autoveron.
Avaa rahoituslaskuri
esim. 352,35 € / kk

Myyjämme auttavat mielellään tarpeisiisi räätälöidyn rahoitusratkaisun rakentamisessa. Rahoitus vaatii erillisen luottopäätöksen sekä kasko- ja liikennevakuutuksen ottamisen.

Esimerkkilaskelma on suuntaa antava arvio. Hinta 20355 € , Käsiraha 4 071 €, kuukausierä 352,35 €, luoton määrä yht. 16 579 (sis. perustamismaksu 190 € ). Kuukausierä sisältää koron 8.9 %, perustamismaksun 295 € ja käsittelykulu 9 €/kk. Luottokustannukset yhteensä 4 021,92 € ja todellinen luottohinta 21 140,92 €. Ota yhteyttä Biketeamille, niin laskemme sinulle tarkan rahoitustarjouksen.



  • Tuotekuvaus

Kauan odotettu BMW:n uusi seikkailupyörä nyt myymälässä nähtävissä! Tervetuloa tutustumaan!



Täysin uusi F 900 GS on alusta pitäen suunniteltu vaativimpiin maastoseikkailuihin, joita keksit adventure-pyörän eteen heittää. Edeltävää mallia 10 hv tehokkaampi ja reilusti vääntävämpi moottori, 14 kg kevyempi massa, täysin uudelleen suunniteltu muotoilu ja ajoergonomia sekä erittäin kovaankin käyttöön suunniteltu täysin säädettävä jousitus tekevät tästä uutuudesta kaikkien aikojen maastokyvykkäimmän GS-mallin.



Tehokkaampi ja vääntävämpi


895 kuutioinen kaksisylinterinen moottori, 270/450° sytytyksellä on täynnä luonnetta. 105 hevosvoimaa, laaja ja vahva vääntökäyrä ja BMW:n kehittynyt moottorinohjausjärjestelmä takaavat, että käytännön voimaa on tarjolla joka tilanteessa.



Kevyt, mutta tukeva


Huippuluokan ajettavuus syntyy loppuunsa hiotusta kokonaisuudesta, eikä F 900 GS -mallin kehityksessä ei ole jätetty kiveäkään kääntämättä. Varta vasten F 900 GS -malliin tehty 4,5 kiloa kevyempi ja kapeampi polttoainetankki. Täysin uusi, urheilullisempi ja 2,4 kg kevyempi takarunko. 1,7 kg kevyempi titaaninen Akrapovic-vaimennin (vakiovarusteena). Jokainen yksityiskohta on mietitty uusiksi uutta 400 g aiempaa kevyempää enduro-sivujalkaa myöden. Optimoinnin ja kehitystyön lopputulos on 14 kg aiempaa kevyempi, mutta rajusti suorituskykyisempi seikkailupyörä.



Suorituskykyä myös alustassa


Myös F 900 GS -mallin jousitus on mietitty täysin puhtaalta pöydältä. Jo vakiovarusteena pyörässä on täysin säädettävä 43 mm Showa USD-keula ja säädettävä WAD-takaiskunvaimennin. Tehdasoptiona saatava Enduro Pro -paketti, vie kuitenkin alustan suorituskyvyn täysin uudelle tasolle. Tukevampi, kevyempi ja täysin säädettävä 45 mm Showa USD-keula kestävällä ja kitkan minimoivalla Titanium Nitride -pinnoitteella liukuputkissa. Pro-alustan takajousituksesta huolehtii uusi ZF Sachs lisäsäiliöllinen iskunvaimenninpaketti 25 % laajemmalla säätöalueella, 20 % paremmalla vaimennuksella, kehittyneemmällä pohjaamisen suojauksella ja paremmalla lämmönsiedolla. Takajousituksesta löytyy tietenkin täydet säädöt. Hydraulinen pikasäätö esijännitykselle, helpot säädöt rebound-vaimennuksella sekä erilliset säädöt hitaan ja nopean alueen compression-vaimennukselle.



Maastokäyttöön muokattu ergonomia


F 900 GS -mallin ajoergonomia on suunniteltu täysin uusiksi. Uusi kapea tankki, 20 mm alemmas sijoitetut jalkatapit ja 15 mm korkeammalle sijoitettu ohjaustanko mahdollistavat luonnollisen ja helposti hallittavan ajoasennon vaikeassakin maastossa, erityisesti tapeilta seisten ajettaessa. Enduro Pro -paketin 24 mm tangonkorotuspalat mahdollistavat tangon noston entisestään.



Enduro-jalkatapit varmistavat varman pidon mutaisissakin olosuhteissa ja korkeammalle sijoitetut sekä säädettävät vaihde- ja jarrupolkimet hallintalaitteiden vaivattoman käytön tilanteessa kuin tilanteessa, myös motocross-kengillä.



F 900 GS ei ole kuitenkaan ainoastaan pitkille kuskeille. Tehdastilauksessa satula on valittavissa veloituksetta kolmesta eri korkeusvaihtoehdosta. Lisäksi pyörä on mahdollista varustaa tehtaalta matalalla alustalla (ei Enduro Pro -alustan yhteydessä). Rungoltaan solakan pyörän istuinkorkeusskaala ulottuukin maltillisesta 815 mm korkeudesta aina 890 mm asti.



Kehittynyt elektroniikka


Tuttu ja hyväksi todettu 6,5″ TFT Connectivity -mittaristo on nyt vakiovarusteena F 900 GS -mallissa. Bluetooth-yhteydellä ja BMW Connected -älypuhelinsovelluksella varustettu mittaristo tarjoaa monipuoliset toiminnot selkeästä perustietojen esityksestä navigointi, hands free ja mediasoitintoimintoihin, sekä telemetria- ja reittitallennukseen puhelimeen.



F 900 GS -malli on jo vakiona varustettu yleismallisella 12 mm lisälaitetelineellä, joka mahdollistaa monipuoliset kiinnitysvaihtoehdot navigaattoreille, puhelimille tai action-kameroille. Luonnollisesti pyörä on mahdollista varustaa myös navigointivalmiudella, jolloin BMW navigaattori tai Connected Ride Cradle -älypuhelinteline kytkeytyy pyörään sekunneissa.



BMW:n tuttu ajohallintajärjestelmä loistaa myös uutuusmallissa. Jo vakiovarusteena F 900 GS on varustettu kehittyneellä, kallistettunakin toimivalla ABS Pro -jarrujärjestelmällä, jatkuvasti ajotilannetta tarkkailevalla DTC-luistonhallintajärjestelmällä sekä Rain ja Road -ajomoodeilla. Ajotilamoodi Pro -optio laajentaa ajomoodivalikoiman urheilullisella Dynamic, maastokäyttöön suunnitellulla Enduro-moodilla sekä täysin säädettävällä Enduro Pro -moodilla. Enduro Pro -järjestelmä tuo mukanaan myös DBC-hätäjarruavustusjärjestelmän sekä dynaamisen moottorijarrutuksen säädön.



Tuttuun malliin, kattavasta tehdasoptiovalikoimasta löytyvät tietenkin ilman kytkintä tehtävät vaihdot mahdollistava Vaihdeavustin Pro, Keyless Ride -etälukeva avain, vakionopeudensäädin sekä varashälytin.



Sekä lisäoptiot:

– Navigaattori valmius
– M- Endurance chain
– Matala satula

Tarjouspyyntö

Varaa koeajo

"*" näyttää pakolliset kentät

Perustiedot

Nimi*

Lisätiedot

PP dot KK dot VVVV