Takaisin

KX250XC KL enduro

Etusivu » Moottoripyörät » Kawasaki moottoripyörät » Off-Road » Kawasaki KX250XC KL enduro

<b>KawasakiOffroad-7</b>
<b>KawasakiOffroad-20</b>
<b>KawasakiOffroad-10</b>
<b>KawasakiOffroad-9</b>
KX250XC KL enduro

Tyyppi: Enduro / Katuenduro

Kuutiotilavuus: 250 ccm

10505 €

Hinta rekisteröimättömänä 10.505,36 €.

Hinta rekisteröitynä 11.850 € sisältäen autoveron 1.344,64 €.

Hintaan lisätään toimituskulut 350 €

Avaa esite


AITO ENDURO - AITO KAWASAKI KX

AITO KAWASAKI KX250XC -ENDUROMALLI, NYT MYÖS REKISTERÖITÄVÄNÄ ENDURONA

KX-kisapyörien mestaruuksia voittava tekniikka, vartavasten enduro-käyttöön suunniteltuna ja valjastettuna. KX250-mallin tehokas 249cc nelitahtimoottori valittavilla (ja säädettävillä) kartoilla, tehtaalla enduro-käyttöön rakennettu XC-jousitus, 18" takapyörä sekä valmis valovarustus.

 

Slim, Ergonomic Bodywork

Kapea runko ja minimalistiset katteet mahdollistavat helpon liikkumisen pyörän päällä.

Lightwight Aluminium Perimeter Frame

Suoraan KX250-mallista peräisin olevan rungon ansiosta KX250XC enduro on kevyt sekä painoltaan, että käsiteltävyydeltään.

XC Wheels and Tyres

21" etu- ja 18" takavanne enduro-renkailla

Essential XC Equipment

KX Factory pohjapanssari ja sivujalka vakiovarusteena

Race-Ready Suspension

Erittäin suorituskykyinen jousitus suoraan KX250-mallista, mutta enduro-käyttöön säädetyillä jousilla ja vaimennuksilla.

Sähköstartti

Vaivaton käynnistys tilanteessa kuin tilanteessa

Powerful, High-Revving engine

Tehokas moottori suoraan KX250-mallista fingerfollower-venttiilinohjauksineen ja tuplasuuttimineen. Paljon huipputehoa, mutta yhtälailla vahvaa vääntöä. Optimoidut ja vaihdettavat moottorikartat mahdollistavat juuri sopivan voimantuoton enduro-käyttöön.

Large-Diameter Brakes

KX250 jarrupaketti enduro-käyttöön optimoituna. Tehokasta jarruvoimaa tarkasti tilanteeseen annosteltuna.

Hydraulic Clutch

Kuten KX250-mallissakin, hydraulinen kytkin mahdollistaa paremman tuntuman kytkimen käyttöön kovassakin rasituksessa sekä kevyen käytettävyyden.

ERGO-FIT

ERGO-FIT mahdollistaa erikokoisten kuljettajien saamaan pyörästä itselleen mahdollisimman hyvän ajoasennon.

LÄHTÖAVUSTIN

Nopein mahdollinen lähtö yhdellä napin painalluksella.

KAKSOISPOLTTOAINE-
SUUTINJÄRJESTELMÄ


Täydellinen polttoaineensyöttö kaikilla kierrosalueilla, kiitos toisen perinteisesti läppärungossa sijaitsevan ja toisen imukurkussa lähellä ilmansuodatinta olevan suuttimen.



Tekniset tiedot

MOOTTORI

 
Moottorin tyyppi Nestejäähdytteinen yksisylinterinen
Sylinteritilavuus 249 cm3
Poraus x isku 78 x 52,2 mm
Puristussuhde 14.1:1
Venttiilijärjestelmä DOHC, 4 venttiiliä
Polttoainejärjestelmä Polttoaineensuihkutus kahdella suuttimella
Läppärunko 43 mm
Sytytysjärjestelmä Digital DC-CDI
Käynnistysjärjestelmä Sähkö
Voitelu Painevoitelu, puolikuiva öljypohja
VOIMANSIIRTO  
Vaihteisto 5 vaihdetta
Toisioveto Ketju
Ensiövedon välityssuhde 3.350 (67/20)
1. vaihde 2.154 (28/13)
2. vaihde 1.733 (26/15)
3. vaihde 1.438 (23/16)
4. vaihde 1.235 (21/17)
5. vaihde 1.045 (23/22)
Toisiovedon välityssuhde 3.923 (51/13)
Kytkin Märkä monilevy, manuaalinen
 

JARRUT JA JOUSITUS

 
Jarrut, etu Puolikelluva 270 mm jarrulevy. Kaksimäntäinen jarrusatula
Jarrut, taka
240 mm jarrulevy
Jousitus, etu 48 mm inverted-tyyppinen KYB-etuhaarukka.
Säädettävä puristus- ja paluuvaimennus.
Jousitus, taka Uusi Uni-Trak -takajousitus, säädettävä 2-alueinen (nopea/hidas) puristusvaimennus, säädettävä paluuvaimennus ja esijännityksen säätö
RUNKO JA MITAT
 
Rungon tyyppi
Perimeter-runko, alumiini
Etujättö 123 mm
Etupyörän liike 314 mm
Takapyörän liike
316 mm
Rengas, etu 80/100-21 51M
Rengas, taka
110/100-18 64M
Ohjauskulma V/O
42°/42°
P x L x K 2170 x 820 x 1260 mm
Akseliväli 1480 mm
Maavara 330 mm
Polttoainesäiliön tilavuus 6,2 litraa
Istuinkorkeus 945 mm
Omamassa
(ilman valovarustusta)
105,2 kg