Takaisin
KX250XC KL enduro
Etusivu » Moottoripyörät » Kawasaki moottoripyörät » Off-Road » Kawasaki KX250XC KL enduro
KX250XC KL enduro
Tyyppi: Enduro / Katuenduro
Kuutiotilavuus: 250 ccm
Hinta rekisteröimättömänä 10.505,36 €.
Hinta rekisteröitynä 11.850 € sisältäen autoveron 1.344,64 €.
Hintaan lisätään toimituskulut 350 € |
Avaa esite
AITO ENDURO - AITO KAWASAKI KX
AITO KAWASAKI KX250XC -ENDUROMALLI, NYT MYÖS REKISTERÖITÄVÄNÄ ENDURONA
KX-kisapyörien mestaruuksia voittava tekniikka, vartavasten enduro-käyttöön suunniteltuna ja valjastettuna. KX250-mallin tehokas 249cc nelitahtimoottori valittavilla (ja säädettävillä) kartoilla, tehtaalla enduro-käyttöön rakennettu XC-jousitus, 18" takapyörä sekä valmis valovarustus.
 |
Slim, Ergonomic Bodywork
|
Kapea runko ja minimalistiset katteet mahdollistavat helpon liikkumisen pyörän päällä.
|
 |
Lightwight Aluminium Perimeter Frame
|
Suoraan KX250-mallista peräisin olevan rungon ansiosta KX250XC enduro on kevyt sekä painoltaan, että käsiteltävyydeltään.
|
.002.jpg) |
XC Wheels and Tyres
|
21" etu- ja 18" takavanne enduro-renkailla
|
 |
Essential XC Equipment
|
KX Factory pohjapanssari ja sivujalka vakiovarusteena
|
.002.jpg) |
Race-Ready Suspension
|
Erittäin suorituskykyinen jousitus suoraan KX250-mallista, mutta enduro-käyttöön säädetyillä jousilla ja vaimennuksilla.
|
 |
Sähköstartti
|
Vaivaton käynnistys tilanteessa kuin tilanteessa
|
.003.jpg) |
Powerful, High-Revving engine
|
Tehokas moottori suoraan KX250-mallista fingerfollower-venttiilinohjauksineen ja tuplasuuttimineen. Paljon huipputehoa, mutta yhtälailla vahvaa vääntöä. Optimoidut ja vaihdettavat moottorikartat mahdollistavat juuri sopivan voimantuoton enduro-käyttöön.
|
.004.jpg) |
Large-Diameter Brakes
|
KX250 jarrupaketti enduro-käyttöön optimoituna. Tehokasta jarruvoimaa tarkasti tilanteeseen annosteltuna.
|
 |
Hydraulic Clutch
|
Kuten KX250-mallissakin, hydraulinen kytkin mahdollistaa paremman tuntuman kytkimen käyttöön kovassakin rasituksessa sekä kevyen käytettävyyden.
|
 |
ERGO-FIT
|
ERGO-FIT mahdollistaa erikokoisten kuljettajien saamaan pyörästä itselleen mahdollisimman hyvän ajoasennon.
|
 |
LÄHTÖAVUSTIN
|
Nopein mahdollinen lähtö yhdellä napin painalluksella.
|
 |
KAKSOISPOLTTOAINE- SUUTINJÄRJESTELMÄ
|
Täydellinen polttoaineensyöttö kaikilla kierrosalueilla, kiitos toisen perinteisesti läppärungossa sijaitsevan ja toisen imukurkussa lähellä ilmansuodatinta olevan suuttimen.
|
|
Tekniset tiedot
MOOTTORI
|
|
Moottorin tyyppi |
Nestejäähdytteinen yksisylinterinen |
Sylinteritilavuus |
249 cm3 |
Poraus x isku |
78 x 52,2 mm |
Puristussuhde |
14.1:1 |
Venttiilijärjestelmä |
DOHC, 4 venttiiliä |
Polttoainejärjestelmä |
Polttoaineensuihkutus kahdella suuttimella Läppärunko 43 mm |
Sytytysjärjestelmä |
Digital DC-CDI |
Käynnistysjärjestelmä |
Sähkö |
Voitelu |
Painevoitelu, puolikuiva öljypohja |
VOIMANSIIRTO |
|
Vaihteisto |
5 vaihdetta |
Toisioveto |
Ketju |
Ensiövedon välityssuhde |
3.350 (67/20) |
1. vaihde |
2.154 (28/13) |
2. vaihde |
1.733 (26/15) |
3. vaihde |
1.438 (23/16) |
4. vaihde |
1.235 (21/17) |
5. vaihde |
1.045 (23/22) |
Toisiovedon välityssuhde |
3.923 (51/13) |
Kytkin |
Märkä monilevy, manuaalinen |
| |
JARRUT JA JOUSITUS
|
|
Jarrut, etu |
Puolikelluva 270 mm jarrulevy. Kaksimäntäinen jarrusatula |
Jarrut, taka
|
240 mm jarrulevy |
Jousitus, etu |
48 mm inverted-tyyppinen KYB-etuhaarukka. Säädettävä puristus- ja paluuvaimennus. |
Jousitus, taka |
Uusi Uni-Trak -takajousitus, säädettävä 2-alueinen (nopea/hidas) puristusvaimennus, säädettävä paluuvaimennus ja esijännityksen säätö |
RUNKO JA MITAT
|
|
Rungon tyyppi
|
Perimeter-runko, alumiini |
Etujättö |
123 mm |
Etupyörän liike |
314 mm |
Takapyörän liike
|
316 mm |
Rengas, etu |
80/100-21 51M |
Rengas, taka
|
110/100-18 64M |
Ohjauskulma V/O
|
42°/42° |
P x L x K |
2170 x 820 x 1260 mm |
Akseliväli |
1480 mm |
Maavara |
330 mm |
Polttoainesäiliön tilavuus |
6,2 litraa |
Istuinkorkeus |
945 mm |
Omamassa (ilman valovarustusta) |
105,2 kg |
|